Skip to main content
Primer Equip
Juanfran es reincorpora als entrenaments i Reina no s´exercita per unes molèsties en els isquiotibials
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran ha représ els entrenaments després de l'esquinç cervical que va patir en el transcurs del partit que va enfrontar al Levante i al Getafe en l'Estadi Ciutat de València dissabte passat, després de xocar amb Pedro Ríos, que inclús va motivar el seu trasllat immediat a l'Hospital 9 d'octubre a fi de descartar lesions òssies de consideració. El defensor després d'un període de quaranta-huit hores de repòs total i absolut s'ha exercitat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. No obstant això, el defensor ha realitzat un entrenament específic encara que ha completat part del primer tram de la sessió junt amb la resta del bloc. En una segona fase, ha complementat carrera contínua amb tractament personalitzat junt amb els fisioterapeutes del club.

Per la seua banda, Manolo Reina no ha entrenat sobre el verd a causa d'unes molèsties en els isquiotibials de la cama dreta. L'arquer serà sotmés a una prova mèdica per a conéixer amb certesa l'abast de la malaltia. Héctor Rodas ha treballat amb el recuperador. Cal recordar que el central va abandonar el partit que dimecres passat va enfrontar a la primera plantilla amb el filial a causa d'unes molèsties en els isquiotibials que, a posteriori, li van impedir participar en el xoc que el passat cap de setmana va enfrontar al Levante i al Getafe en el feu d'Orriols. Sergio seguix recuperant-se de la lesió que el manté fora del grup en les últimes setmanes mentres que Nano i Del Horno han treballat amb normalitat en el retrobament amb els entrenaments diaris.