Skip to main content
Primer Equip
La plantilla comença a preparar el partit davant del Villarreal en l´Estadi El Madrigal
There are no reactions yet. Be the first!

Després de gaudir d'una jornada de descans, la plantilla ha représ l'activitat física sobre el camp un de les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:00 hores del matí. La jornada no acaba en eixe punt del dia. El grup tornarà a exercitar-se a la vesprada en el mateix escenari. I demà tornarà a l'Estadi Ciutat de València per a treballar des de les 20:00 hores a porta tancada. La plantilla blaugrana reprén el treball després de la victòria conquistada davant del Getafe que posa fi a una ratxa funesta de cinc derrotes consecutives. Tres punts que eleven l'expedient blaugrana fins als díhuit punts. Luis García comença la preparació del duel davant del Villarreal de dissabte que ve a les 20:00 hores en l'Estadi d'El Madrigal. El tècnic no podrà comptar amb Caicedo i Xisco Nadal. L'atacant complirà cicle després de ser castigat amb la quinta cartolina groga en l'encontre davant del Getafe.

Per la seua banda, l'interior, format en la pedrera de la societat villarrealense, va ser expulsat en el transcurs del duel davant del club madrileny encara que els servicis jurídics del Levante anuncien que presentaran al·legacions davant del Comité de Competició per a pal·liar este contratemps. El preparador ha iniciat el treball setmanal amb la inclusió de Jefferson Montero. L'atacant equatorià se suma a la nòmina de futbolistes granotes i defendrà el seu escut fins a finals de juny del 2011, segons l'acord aconseguit pels rectors del Levante i Villarreal, si bé el jugador no podrà participar en l'enfrontament del pròxim cap de setmana. El grup ha realitzat un treball de força abans de desenrotllar sobre el verd distint pràctiques de possessió i pressió en espais delimitats del terreny de joc que ha complementat amb partidets reduïts.