Skip to main content
Primer Equip
Juanfran i Barral s´exerciten al marge en la tercera sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran i Barral s'han exercitat al marge en la tercera sessió que el col·lectiu granota ha desenrotllat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. L'atacant, amb molèsties en el genoll esquerra, que es van produir en l'entrenament de dilluns passat després de realitzar un mal gest, ha completat el primer tram de  la jornada matinal amb la resta dels seus companys, si bé en la segona fase del matí s'ha retirat per a completar un treball específic de recuperació de la zona afectada junt amb els readaptadors del club. Per la seua banda, Juanfran ha botat al verd per a realitzar carrera contínua. El lateral s'ha sotmés a un treball personalitzat de recuperació amb els fisios i readaptadors. Joaquín Caparrós prosseguix amb els preparatius de l'encontre davant de l'Espanyol de dissabte que ve. El tècnic ha realitzat un treball tàctic que ha completat amb un partit en un espai tancat del terreny de joc. El grup s'exercitarà demà des de les 10:00 en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.