Skip to main content
Primer Equip
Juanfran repren el treball amb el grup a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran ha représ este matí l'activitat junt amb el resta del grup en el primer entrenament col·lectiu després de la igualada saldada davant de l'Espanyol en l'Estadi de Cornellà-El Prat. El lateral torna al treball junt amb el resta del grup després de la lesió que va patir la passada setmana en el transcurs del duel entre el Levante i el Celta. El jugador es va retirar a la conclusió del primer acte i les proves mèdiques posteriors van descartar que patira una lesió fibril·lar en el bíceps femoral esquerre. L'avaluació mèdica va dictaminar que el jugador presentava una elongació en la zona afectada. Juanfran no va participar en el xoc del cap de setmana davant de l'Espanyol. Este matí ha completat la totalitat de la jornada amb la resta del planter.