Skip to main content
Primer Equip
Juanfran s´incorpora al treball del grup en la sessió a porta tancada en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran ha completat la sessió de treball que el planter blaugrana ha efectuat des de les 11:00 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El lateral va concloure el partit que el passat cap de setmana va enfrontar al Levante i al Sporting de Gijón sobre la gespa del coliseu d'El Molinón amb una forta contusió en la cama esquerra que li va impedir exercitar-se en el primer entrenament de la setmana. No obstant això, les proves mèdiques realitzades en la jornada d'ahir van descartar una lesió fibril·lar d'abast.

Este matí s'ha calçat les bótes i ha participat activament en la matinal que Luis García ha desenrotllat a porta tancada. Per la seua banda, Caicedo ha completat el primer tram de la sessió junt amb el repte del grup per a retirar-se quan els jugadors blaugranes han entrat en contacte amb l'esfèric. Luis García ha treballat aspectes tecnicotàctics en un matí solejat. El col·lectiu es traslladarà demà a Buñol per a prosseguir amb la preparació de l'encontre de dissabte que ve davant de l'Athletic de Bilbao. L'entrenament està fixat per a les 10:30 hores.