Skip to main content
Primer Equip
Juanlu únicament patix una sobrecàrrega isquiotibial i estarà disponible per a Getafe
There are no reactions yet. Be the first!

Els servicis mèdics han informat després de l'ecografia practicada este migdia a Juanlu, que el malagueny únicament patix una sobrecàrrega en els isquiotibials de la cama esquerra i que estarà disponible per al xoc davant del Getafe del pròxim 12 de setembre.

Després de les pertinents proves mèdiques, el Dr. Rafa Plaza ha descartat la lesió fibril·lar i l'edema en la zona, per la qual cosa Juanlu s'exercitarà al marge, per precaució, esta vesprada i demà, i està previst que la setmana que ve ja entrene amb normalitat amb la resta del grup.