Skip to main content
Fútbol Base
Jugadors convocats per a entrenar amb la Selecció valenciana Sub-16 i Sub-18
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors llevantinistes Iván López, Marcos Castell i Rubén García han sigut citats per a entrenar demà dimecres amb la Selecció valenciana Sub-16 en el Camp Los Silos de Burjassot a partir de les 16 hores.

Pel que fa al combinat territorial Sub-18, el Levante UD també estarà representat en l'entrenament que realitzarà demà dimecres en el mateix escenari hora i mitja més tard. Concretament, serà Jalid Kerkich el futbolista granota que treballarà amb la dita Selecció.