Keylor i Valdo es reincorporen al treball després de les seues experiències internacionals
There are no reactions yet. Be the first!
Keylor Navas i Valdo han représ els entrenaments amb la resta de la plantilla blaugrana després de les seues respectives experiències, durant el passat cap de setmana, amb la Selecció de Costa Rica, en el cas de l'arquer, i el combinat de Cabo Verde, pel que respecta a Valdo. L'atacant va estrenar el seu currículum com a golejador en partit internacional després de la diana que va significar l'obertura de la victòria en el duel que va mesurar a Cabo Verde davant de Zimbabwe (2-1). Valdo va tornar a la disciplina del col·lectiu de Juan Ignacio Martínez el dilluns a la vesprada, si bé es va exercitar al marge del grup. El meta va afrontar el duel que va enfrontar a Costa Rica i a Brasil divendres passat.