Skip to main content
Primer Equip
Keylor Navas: “L'exigència en els entrenaments ens portarà a ser millors en els partits”
There are no reactions yet. Be the first!

Keylor Navas s'abona eixa teoria, àmpliament difosa, que planteja que la constància en el treball sol projectar tendències positives. “L'exigència en els entrenaments ens portarà a ser millors en els partits”, advertix posicionat en la sala de premsa de Buñol. L'arquer emet eixa reflexió quan es complix la quarta setmana de l'actual pretemporada que està desenrotllant el planter blaugrana baix la batuta de Joaquín Caparrós. “No ens podem relaxar en cap moment i això és bo. Les pretemporades sempre són molt dures”. El porter va al·ludir a la figura del preparador. La convivència més estreta permet concretar els caràcters del tècnic. “És un entrenador amb molt de caràcter i això ho reflectix en el camp, després com a persona és més tranquil i sap manejar el seu rol d'entrenador i ser humà”.

Keylor va apel·lar a la “humilitat” per a tractar d'aconseguir la titularitat de la meta blaugrana. És el repte marcador durant el període de preparació anterior a l'inici del curs. En eixe sentit, no hi ha variació en el seu pensament. “Sempre vull jugar i enguany no serà una excepció. La seua recepta en la consecució dels objectius no varia. “Sempre cal guanyar-se les coses treballant amb humilitat. Estic feliç, tranquil i amb ganes que comence tot”. Keylor augura actitud. “Tractaré de convéncer el míster que he de jugar i tractaré de respondre de la millor manera”.  El porter va reclamar el suport de la massa social granota en la presentació oficial de dijous que ve que finalitzarà amb la presència del Levante sobre el verd com a contendent de l'Hellas Verona italià. “Jugarem en el nostre estadi. Sempre és bonic. Tant de bo vinguen molts aficionats i els puguem donar una alegria”.