Skip to main content
Primer Equip
Koné, Barkero, Venta i Nabil no s´exerciten en la primera sessió de la setmana a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla blaugrana ha iniciat este matí des de les 10:30 hores la preparació del derbi davant del València del pròxim cap de setmana amb les absències de Koné, Barkero, Javi Venta i Nabil. Els dos atacants no han participat en la matinal per distintes contusions, en la cama dreta, en el cas de Nabil i, en el bessó dret, pel que fa al basc. Per la seua banda, Venta i Nabil es recuperen de les molèsties en els isquiotibials que els van apartar del partit davant d´Osasuna de Pamplona el passat cap de setmana.

El lateral té previst incorporar-se en la sessió de matí dimecres a Buñol. La resta de la plantilla, amb l'excepció de Rafa Jordà, que es recupera dels seus problemes en el turmell dret, ha représ els entrenaments. Després d'un treball conjunt els titulars en la cita davant d´Osasuna han anat als vestuaris amb antelació sobre la resta. El col·lectiu ha exercitat diverses pràctiques de possessions i pressió amb el baló com a principal protagonista. El bloc s'exercitarà demà des de les 10:30 hores a Buñol.