Skip to main content
Primer Equip
La Delegació de Penyes inaugura la seua nova seu
There are no reactions yet. Be the first!

La Delegació de Penyes del Levante UD va inaugurar la seua nova seu divendres passat 9 de setembre, data especial per a l'entitat en què a més es va celebrar el 102 aniversari del club.

A l'acte va acudir el president, Quico Catalán, acompanyat dels consellers Pedro Catalán, Miguel Ángel Ruiz i Ramón Vilar, la totalitat de la plantilla i el cos tècnic, les capitanes del femení Mariví Simó i María Fernández, i representants de distints estaments de l'entitat, que van voler estar prop de la Delegació en este dia tan especial.

El local està guarnit amb fotos i quadros històrics del club, i en la mateixa entrada també destaca la foto amb el premi a la millor afició d'Espanya que va rebre la Delegació la passada temporada.

Fografías cedides per SUPERDEPORTE.