Skip to main content
Primer Equip
Treball de regeneració en la primera sessió de la setmana després del punt aconseguit a Santander
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ este matí els entrenaments després del punt conquistat en la jornada d'ahir en l'Estadi d'El Sardinero davant del Real Racing Club. A les deu hores, tal com marcava l'horari establit, els futbolistes, junt amb el cos tècnic que lidera Juan Ignacio Martínez, han botat al verd de l'Estadi Ciutat de València per a reprendre l'activitat física. La setmana que naix morirà amb el partit davant del Real Madrid. El grup que exercita JIM comença a fixar l'atenció sobre l'esquadra madridista.

No obstant això, el col·lectiu descansarà en la jornada de demà dimarts per a reprendre els entrenaments el dimecres a les 10:00 hores a Buñol. Els jugadors que van participar en el duel davant del Real Racing Club han realitzat una sessió de regeneració mentres que la resta de la plantilla, amb la inclusió de Rafa Jordà, ha augmentat les càrregues de treball. Asier del Horno ha superat un treball específic que ha complementat amb part de les pràctiques desenrotllades pels futbolistes que van partir d'inici en el xoc en terres càntabres. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb l'absència de Farinós, amb permís del club, per a resoldre assumptes personals.