Skip to main content
Primer Equip
La expedició blaugrana ja està a Glasgow
There are no reactions yet. Be the first!

Al tall de les tres i mitja de la vesprada, horari local, una hora més en la Península Ibèrica, l'expedició del Levante U.D. integrada pels jugadors de la primera plantilla, cos tècnic, membres del Consell d'Administració, periodistes i aficionats, ha arribat a l'aeroport de Glasgow. El viatge s'ha prolongat sobre l'horari habitual principalment en l'intent per solucionar els problemes burocràtics que han impedit que Pape Diop es desplaçara fins a terres escoceses amb la resta dels seus companys. Els components de la primera plantilla, res més aterrar a Escòcia, han anat a l'hotel Radisson Blu, convertit en quarter general en l'aventura europea en què està immers el Levante. Els expedicionaris s'exercitaran esta vesprada des de les set i mitja (hora local) en l'Estadi Fir Park de Motherwell. Mitja hora abans, Sergio Ballesteros i Juan Ignacio Martínez atendran als mitjans de comunicació desplaçats.