Skip to main content
Primer Equip
La penya llevantinista Dones Agustinet va celebrar anit el seu sopar de final de temporada
There are no reactions yet. Be the first!

La penya llevantinista Dones Agustinet va celebrar anit el tradicional sopar de final de temporada junt amb diversos components del Levante UD. Les integrants d'esta activa penya van disfrutar d'una agradable vetlada en la que van festejar la consecució de la permanència de l'equip granota.

El Director General del club llevantinista, Quico Catalán; l'entrenador del primer equip, Luis García; i els jugadors Sergio Ballesteros, Geijo i Héctor Rodas no van faltar a esta cita que se celebra anualment en l'últim tram del campionat.