Skip to main content
Primer Equip
La plantilla blaugrana mira cap a la Copa del Rei
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante va tancar la jornada del cap de setmana amb una cruel derrota davant del Deportivo de La Coruña, en condició de casolà, però el temps no es deté, a pesar de la renyada. La Copa del Rei adquirix llustre. El dimecres l'esquadra blaugrana afronta el partit de volta dels setzens de Final davant del Xerez amb un xicotet avantatge en el marcador en virtut del triomf conquistat en el feu de Chapín (2-3) en el duel d'anada. En eixe context, el planter del Levante ha tornat al treball este matí en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:30 hores. El grup ha superat una sessió de recuperació.

Com sol ser una tradició en la tornada als entrenaments, després de la competició oficial, els futbolistes que van participar en el partit davant del Deportivo de La Coruña han realitzat un treball regeneratiu mentres que la resta dels components de la plantilla han augmentat la intensitat de les practiques establides per Luis García. Asier del Horno no s'ha exercitat en la tornada als entrenaments. Vicente Iborra tampoc ha participat en la matinal. El centrecampista patix una lumbàlgia que li impedix exercitar-se amb normalitat en les últimes jornades. El planter aprofitarà el dimarts per a recuperar forces. El grup té previst exercitar-se el dimecres des de les 10:30 en el feu d'Orriols a porta tancada. Luis García atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió del matí.