Skip to main content
Primer Equip
La plantilla blaugrana s´exercitarà demà a les 10 en l´Estadi Ciutat de València a porta tancada
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla blaugrana s'exercitarà demà des de les 10:00 hores en l'Estadi Ciutat de València. El grup avança l'horari triat, sobre la previsió inicial, per a realitzar l'antepenúltim entrenament de la setmana. Esta vesprada el col·lectiu que dirigix Luis García s'ha exercitat a porta tancada en les instal·lacions del coliseu del barri d'Orriols. Nano, Stuani, Caicedo i Welington han représ els entrenaments quotidians junt amb la resta del grup. Javi Venta ha treballat junt amb els fisioterapeutes mentres que Sergio, Del Horno i Juanlu prosseguixen amb la recuperació de les seues respectives malalties.