Skip to main content
Primer Equip
La plantilla comença a preparar el encontre davant el Real Zaragoza
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante UD ha tornat als entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de l'entitat, després de disfrutar en el dia d'ahir de jornada de descans.

El conjunt blaugrana ha començat a preparar el encontre que disputarà dissabte que ve a les 18:30 hores en l'Estadi Ciutat de València davant del Real Zaragoza.

Els llevantinistes seguiran exercitant-se demà dijous a les 10 hores en les mateixes instal·lacions. Posteriorment, el tècnic Luis García compareixerà en roda de premsa davant dels mitjans de comunicació.