Skip to main content
Primer Equip
La plantilla comença la setmana exercitant-se a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García han tornat als entrenaments este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, en una sessió en què el tècnic ha dividit als jugadors en dos grups; d'una banda s'han exercitat els que van disputar més minuts en el partit davant del Rayo Vallecano, que han realitzat exercicis regeneratius, mentres que la resta ha treballat un circuit de força i futbol reduït.

En la sessió no han pogut estar Robusté i Dani Carril, ambdós afligits de gastroenteritis. A més, Miguel Pérez i Pallardó van realitzar un entrenament específic ja que, el primer continua amb molèsties en el bessó dret, i el centrecampista seguix en ple procés de recuperació de la seua lesió.

El planter tornarà als entrenaments el dimecres a les 11 hores a Buñol, i demà dimarts tindran dia de descans.