Skip to main content
Primer Equip
La plantilla completa el primer dia de pretemporada amb la sessió vespertina
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García han completat el primer dia de pretemporada amb l'entrenament realitzat esta vesprada.

Els jugadors han xafat la gespa de la Ciutat Esportiva per primera vegada després de les vacacions en este entrenament vespertí, en el que han realitzat un treball d'adaptació compost per carrera contínua i rondos.

Als vint futbolistes que han passat les proves mèdiques este matí en UMIVALE, se'ls ha unit en esta sessió el meta del filial Garabato, que s'exercitarà en els pròxims dies amb la resta del planter.