Skip to main content
Primer Equip
Sessió doble per als llevantinistes en el segon dia de pretemporada
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García s'han exercitat en sessió doble en el segon dia de la pretemporada en la Ciutat Esportiva de Buñol.

En l'entrenament matinal, els llevantinistes han realitzat un circuit de força i resistència, a més de possessions.

Ja a la vesprada, el planter ha treballat íntegrament amb baló i de nou han realitzat possessions i futbol reduït.

Tots els llevantinistes han pogut completar les dos sessions sense problemes i tornaran als entrenaments demà diumenge a les 9 hores.