El Levante UD llança la seua campanya de comunicació per a la captació d'abonats de la mà de VF Marketing
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD ha començat esta setmana una original campanya de captació d'abonats per a la temporada 2010/2011. L'eix comunicatiu, desenrotllat per l'agència valenciana VF Marketing, es construïx sobre el valor emocional de ser llevantinista, i reflectix de manera divertida les raons per les quals els aficionats granotes anteposen la seua passió pel Levante a les decepcions o les desil·lusions que puga donar-los el seu equip.
La campanya arreplega els sentiments quotidians dels aficionats llevantinistes, els aspectes positius de ser seguidor d'un equip modest. Així, la primera de les peces gràfiques publicades en premsa plasma en el seu titular que quan altres equips parlen que no hi ha rival xicotet, els llevantinistes pensen que torres més altes han caigut. Amb eixe mateix to d'humor, es publicaran altres cartells que juguen en el seu missatge amb el patiment que requerix cada victòria, la grandària de l'Estadi Ciutat de València o la valentia dels seus jugadors.
Les insercions en premsa es prolongaran fins al 5 d'agost. Paral·lelament, en els pròxims dies començarà l'emissió d'un espot en la mateixa línia còmica que les gràfiques. A este es podrà accedir a través d'Internet, en la web oficial del Levante UD, les seues pàgines de Facebook (http://www.facebook.com/LevanteUDOficial) i Twitter (http://twitter.com/LevanteUD), el seu canal de Youtube (http://www.youtube.com/levanteudoficial) i altres mitjans online afins, seguint la línia del club de potenciar la seua presència en la xarxa.