Skip to main content
Primer Equip
El Campus de Perfeccionament es clausura amb una gran representació llevantinista (Vídeo)
There are no reactions yet. Be the first!

El Campus de Perfeccionament Estiu 2010, celebrat durant esta mateixa setmana a Bunyol, es va clausurar divendres passat en la Ciutat Esportiva amb la presència de la primera plantilla del Levante UD, el president Quico Catalán, el president d'Honor Francisco Fenollosa, els consellers Miguel Ángel Ruiz i Pedro Catalán i el president de la Fundació Cents Anys José Manuel Fuertes.

Els jugadors de l'entitat llevantinista van ser els encarregats d'entregar els diplomes a tots estos xiquets i xiquetes que durant la setmana van disfrutar de les diverses activitats esportives i d'oci programades.

Posteriorment, Quico Catalán i José Manuel Fuertes van entregar els premis als jóvens guanyadors dels distints jocs organitzats durant el Campus.

Els xiquets no van voler perdre l'oportunitat de tindre prop als seus ídols per a demanar-los autògrafs i fotografiar-se amb ells.

A continuació pots veure el vídeo resum de l'acte d'entrega dels diplomes. Així mateix, tens a la teua disposició el vídeo en alta qualitat punxant en http://www.youtube.com/watch?v=pS5ETLhdjkg&hd=1

;hl=es_ES&fs=1">;hl=es_ES&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="360" height="227">