Skip to main content
Primer Equip
La plantilla completa la seua segona sessió d´entrenament
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha seguit esta vesprada amb el treball planificat per a la pretemporada. Els de Luis García han realitzat en la Ciutat Esportiva la segona sessió del dia, en la que han efectuat exercicis de possessió de baló per a treballar la capacitat aeròbica.

Cerra, que continua amb la recuperació de l'operació de menisc del genoll esquerre a què va ser sotmés el passat mes de juny, i Ángel, que es va absentar de l'entrenament ahir a la vesprada per gastroenteritis, s'han exercitat al marge.

Per la seua banda, Miguel Pérez s'ha retirat de la sessió de treball per una sobrecàrrega en el bessó esquerre.

L'equip tornarà als entrenaments demà a les 9 hores en la Ciutat Esportiva.