La plantilla continua amb la seua pretemporada a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD ha tornat al treball este matí a Buñol, en la primera de les dos sessions programades per a hui dimarts pel tècnic llevantinista Luis García Plaza.
L'entrenament ha constat de dos parts, una de treball físic i una altra en què el baló ha sigut el protagonista.
En la primera mitat de la sessió, la totalitat del planter s'ha exercitat en el gimnàs, mentres que en el tram final de l'entrenament els de Luis García han treballat possessions, i ni Cerra ni Miguel Pérez han pogut participar encara en els exercicis amb baló.
Està previst que esta vesprada el lateral valencià s'incorpore amb el grup, encara que Miguel Pérez haurà de continuar treballant al marge.