Skip to main content
Primer Equip
La plantilla continua planificant el duel davant de l'Eibar
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante seguix amb la planificació del duel davant de l'Eibar de divendres que ve des de les 20:45 hores. El grup s'ha traslladat fins a les instal·lacions del Ciutat per a ultimar la preparació del compromís de lliga davant de l'esquadra basca. Lucas Alcaraz ha insistit en qüestions tàctiques i en l'estratègia a un poc més de quaranta-huit hores per a l'arrancada d'una nova cita de la Lliga BBVA. Pape Diop, Pedro López, Iván i Jason s'han exercitat al marge per molèsties físiques en la penúltima sessió de la setmana. Estos jugadors han realitzat un treball específic i personalitzat de recuperació mentres que Camarasa ha efectuat un treball preventiu al marge i es reintegrarà demà al grup. El col·lectiu tancarà demà la setmana de treball en el Ciutat de València des de les 11:00 hores.