Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante despedix 2010 amb una suau sessió a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante es despedix d'un inoblidable 2010 entrenant en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. I obrirà 2011 sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València. A les 11:30 hores el grup efectuarà, a porta tancada, l'últim entrenament previ a l'encontre que el diumenge mesurarà a la representació granota davant del F.C. Barcelona.

Luis García ha iniciat la matinal de hui divendres en la sala de premsa de Buñol. El suport digital ha preludiat una suau sessió sobre la gespa del complex esportiu. Javi Venta s'ha sotmés a diverses proves mèdiques que revelen que el defensor asturià patix una microrrotura en l'adductor esquerre. El lateral no participarà en el xoc davant del Barça i s'estima una recuperació xifrada entre deu i quinze dies. Per la seua banda, Caicedo ha complementat un treball específic amb el readaptador amb tractament de fisioteràpia. Rubén s'ha exercitat amb normalitat després de les molèsties que li han impedit entrenar amb normalitat durant la setmana actual.