Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante gaudirà demà en el Circuit Ricardo Tormo
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante canviarà demà el treball que habitualment desenrotlla en els entrenaments diaris realitzats en l'interior del terreny de joc en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol pel Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo. Els jugadors blaugranes se submergiran en l'apassionant món del karting en el Circuit Luis Climent. Amb esta iniciativa, Juan Ignacio Martínez tracta de trencar amb la planificació habitual en una setmana sense futbol d'alta competició en el marc de la Primera Divisió pels compromisos de les seleccions nacionals. Els jugadors i la totalitat del cos tècnic estan citats a les 10:30 hores en el Circuit de Cheste.