Skip to main content
Primer Equip
Del Horno i Aranda s'exerciten al marge en l'últim entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno s'ha exercitat al marge del grup en l'últim entrenament de la setmana realitzat a Buñol igual que Carlos Aranda. El lateral es recupera de l'elongació patida en el soleo de la cama esquerra una acció desenrotllada sobre la gespa en la primera sessió de treball de la present setmana mentres que l'atacant va realitzar un treball específic de recuperació de les molèsties en l'isquiotibial de la seua cama esquerra que arrossega des de la disputa del derbi davant del València en el feu d'Orriols. Per la seua banda, Koné patix un procés febril que li ha impossibilitat participar en l'entrenament.