La plantilla s´exercitarà demà des de les 10:30 hores a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante tornarà al treball demà dilluns, 14 de novembre, per a iniciar els preparatius de l'encontre davant de l'Atlètic de Madrid de diumenge que ve 20 de novembre des de les 20:00 hores. El grup s'exercitarà des de les 10:30 hores en les instal·lacions de Buñol i repetirà a la vesprada en l'Estadi Ciutat de València. El dimarts descansarà i a partir del dimecres entrenarà de manera ininterrompuda fins a la jornada prèvia al partit de Lliga.