Skip to main content
Primer Equip
Un procés febril manté a Koné fora de combat
There are no reactions yet. Be the first!

Koné no s'ha exercitat este matí amb la primera plantilla del Levante en la tornada al treball en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:30 hores. L'atacant patix un procés febril que el manté allunyat dels terrenys de joc. Koné ja no va participar en la sessió de treball de divendres passat pel mateix motiu. Per la seua banda, Nabil El Zhar ha représ les sessions sobre la gespa despresa del permís concedit pel club per a solucionar temes personals. Per esta raó, l'interior no va estar present en els últims entrenaments de la passada setmana.