Skip to main content
Femení
Ruth García ja entrena amb la Selecció Espanyola en Las Rozas
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Ruth García ja està entrenant amb la Selecció Espanyola en la Ciutat del Futbol de Las Rozas per a preparar els dos partits classificatoris per a l'Europeu de 2013. El primer encontre serà davant de Romania el diumenge a les 16 hores en Buftea. El segon partit es disputarà en Motril davant d'Alemanya el 24 de novembre a les 20.30 hores.