Levante UD Femení: Sandra Paños, Maider (Andrea, min. 91), Ruth, Alicia (Neus, min. 78), María, Nerea (Mariajo, min. 82), Anabel, Alba (Sandra Castelló, min. 86), Mariví, Alexia, Bernauer.
Real Sociedad: Cristina, Ane, Ainara, Gurutze (Uxue, min. 71), Esti, Maite, Sandra, Larraitz (Itxaso, min. 45), Maialen (Eguzkine, min. 81), Aintzane, Itziar (Ainara Herrero, min. 45).
Àrbitre: Caparrós Hernández. Va amonestar a les visitants Larraitz, Maialen i Ainara Herrero.
Gols:
1-0.Alicia, min. 21
2-0.Nerea, min. 70
El Levante UD Femení va aconseguir un important triomf davant d'un rival que afrontava l'encontre disputat este matí a Natzaret amb el mateix nombre de punts que les llevantinistes.
Les d'Antonio Contreras es van avançar en el marcador als 21 minuts gràcies a un llançament d'Alicia des de fora de l'àrea. En la primera mitat es va veure un partit igualat en el que ambdós conjunts van buscar la victòria però no van aconseguir arribar amb excessiu perill a les porteries rivals. Amb el resultat favorable a les locals, es va arribar al descans de l'encontre.
Darrere de la represa, la Real Societat a punt va estar d'igualar el marcador amb un perillós tir d'Itxaso que Sandra Paños va atallar. El Levante UD Femení va engrandir distàncies amb un tant de Nerea, el primer que anota amb l'elàstica llevantinista, i Alèxia va poder marcar el tercer amb un rematada que va acabar detenint la portera Cristina.
Andrea Esteban torna als terrenys de joc
La jove futbolista del Levante UD Femení va disputar els seus primers minuts de la temporada, al botar a la gespa en substitució de Maider, després de patir una dura lesió de genoll el passat mes d'abril amb la Selecció espanyola Sub-17. Mig any després, Andrea va tornar a defendre els colors blaugranes.