Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante honra a la Mare de Déu dels Desemparats
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante U.D. ha realitzat este migdia la tradicional ofrena floral a la Mare de Déu dels Desemparats en la basílica de la Mare de Déu prèvia a l'inici de la competició de lliga de l'exercici 2012-2013. Francisco Catalán, en qualitat de principal mandatari, Juan Ignacio Martínez, tècnic de la societat, i Sergio Ballesteros, capità primera plantilla, es van dirigir a la patrona de la ciutat reclamant protecció davant de la duresa de l'exercici que s'acosta. Iborra i Juanfran van ser els futbolistes encarregats de portar l'Ofrena Floral fins a l'altar. L'acte, que va comptar amb l'assistència de Carlos Osoro, arquebisbe de València, va concloure amb l'habitual foto de família que els jugadors, cos tècnic i membres del Consell d'Administració realitzen cada temporada amb la Cheperudeta.