Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante reprendrà esta vesprada els entrenaments en la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Les primera plantilla del Levante reprendrà esta vesprada, des de les 17:00 hores, els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol després de gaudir en les jornades del diumenge i dilluns de descans després de la igualada saldada, dissabte passat, enfront del Real Madrid en el partit corresponent a la quinta jornada de la competició en la Lliga BBVA.

L'esquadra que prepara Luis García iniciarà la planificació del duel que l´enfrontarà davant del Osasuna de Pamplona, a disputar diumenge que ve des de les 17:00 hores en l'Estadi El Sadar. El planter blaugrana s'exercitarà demà en el mateix escenari que hui inaugura la setmana des de les 10:30 hores i es traslladarà al feu d'Orriols per a complimentar les sessions del dijous i divendres a porta tancada en horari matinal. El dissabte al matí anirà a Pamplona i desenrotllarà l'últim entrenament de la setmana en sòl navarrés.