Skip to main content
Primer Equip
La plantilla es conjura per a la segon volta amb un dinar
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha fet pinya este migdia amb un dinar en un conegut restaurant de Torrent, i s'ha conjurat per a la segona volta que comença dissabte que ve amb el xoc davant del Sevilla.

Després dels últims resultats, els de Luis García volen remuntar el vol en els pròxims partits i eixir de la zona de descens a què han caigut després de la disputa de l'última jornada.

La totalitat del cos tècnic junt amb el planter han degustat un suculent menú en un bon ambient, tònica habitual en este vestuari.