Skip to main content
Primer Equip
La plantilla ha continuat amb el treball este matí a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha continuat este matí amb els entrenaments en la Ciutat Esportiva de Buñol, en una suau sessió en què els de Luis García han realitzat sessió de vídeo i treball regeneratiu després de la càrrega dels últims entrenaments.

L'absència de la sessió ha sigut la de Pedro Vega, que ahir havia de retirar-se per unes molèsties en el recte anterior de la cama esquerra. Este matí, se li han realitzat distintes proves que han confirmat que únicament patix una contractura en l'esmentada zona, encara que serà baixa per a l'encontre davant del Rayo Vallecano.