La plantilla llevantinista es relaxa en la sessió matinal en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante U.D. s'ha relaxat este matí en la sessió desenrotllada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 10:30 hores. El grup que conduïx Luis García, després d'un breu calfament, ha realitzat diversos partits de futbol-tenis, a més dels sempiterns rondos, sobre la gespa del camp tres del complex ubicat a Buñol en una jornada que ha significat una rebaixa substancial i considerable de les càrregues de treball respecte a entrenaments realitzats en els dies anteriors.
La matinal ha començat amb el col·lectiu i el cos tècnic reunits en la sala de premsa analitzant a través del suport digital les característiques i singularitats del Getafe C.F. El tècnic ha incidit en aspectes relacionats amb la preparació del segon enfrontament de la Lliga BBVA que enfrontarà a l'esquadra granota i al conjunt blau en el coliseu Alfonso Pérez des de les 17:00 hores. El planter s'exercitarà demà en el mateix escenari des de les 10:30 hores.