Skip to main content
Primer Equip
La plantilla planifica el duel davant del Rayo Vallecano
There are no reactions yet. Be the first!

La setmana avança i el partit davant del Rayo Vallecano va adquirint consistència. La plantilla ha représ els entrenaments a Buñol des de les 10:30 hores. Juan Ignacio labora amb el grup en la planificació del penúltim partit que l'esquadra blaugrana disputarà com a local en el present exercici de Lliga. Es tracta d'una excel·lent ocasió per a reprendre una victòria que es resistix en les últimes setmanes. Juan Ignacio ha comptat amb el total de la plantilla amb les excepcions de Rubén García, el qual ha treballat al marge junt amb els recuperadors, Barkero, Pedro López i Juanfran. Els quatre futbolistes es recuperen de lesions de distinta consideració. El grup ha botat al verd del camp número u a fi d'aprofundir en els preparatius del xoc davant del Rayo. Les mostres de complicitat entre els membres col·lectiu apareixen de nou. El bloc ha calfat abans d'emprendre una pràctica de possessió i pressió. La sessió ha acabat amb un informal partit en un espai delimitat del terreny de joc. Els futbolistes s'exercitaran demà en les instal·lacions del Ciutat des de les 10:30 hores. Juan Ignacio atendrà als mitjans a la conclusió de l'entrenament.