Skip to main content
Primer Equip
La plantilla prepara el partit davant del CD Castelló a porta tancada
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha continuat preparant a la plantilla per al partit davant del Castelló en el que els llevantinistes es juguen l'ascens a Primera Divisió.

El planter ha realitzat treball tàctic, accions combinatives i futbol, en una sessió en què van treballar al marge Ángel Sánchez i Gorka Larrea, ambdós lesionats, encara que el lateral ja ha començat a augmentar la càrrega de treball per a forçar i estar disponible per a esta encontre.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà divendres a les 10 hores en el Ciutat de València.