Skip to main content
Primer Equip
La plantilla prepara l´econtre davant la SD Huesca
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de l'entitat de cara a preparar l'encontre de diumenge que ve davant de la SD Huesca. Els de Luis García han treballat sobretot aspectes tecnicotàctics i l'entrenador ha començat a perfilar el possible onze que es podrà veure en l'Estadi L'Alcoraz.

Adrián Martín i Pedro Vega han sigut les dos absències de l'entrenament d'este matí. El primer d'ells es va ressentir en el dia d'ahir de la tendinitis en l'adductor major dret que va patir la passada setmana, per la qual cosa ha realitzat treball de gimnàs i de fisioteràpia. Pel que fa a Pedro Vega, el jugador també ha efectuat treball fisioteràpic i posteriorment s'ha desplaçat a La Calderona per a continuar amb el tractament.

La plantilla tornarà a exercitar-se demà divendres en la Ciutat Esportiva a les 10:30 hores.