Skip to main content
Primer Equip
La plantilla realitza la primera sessió d´entrenament de la setmana en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s´ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de l´entitat llevantinista en la que ha sigut la primera sessió de treball de la setmana.

Els de Luis García han realitzat un entrenament en què el baló ha sigut el principal protagonista i el tècnic ha comptat amb les baixes de Javi Guerra i Robusté, que s´han exercitat al marge seguint un treball específic per a recuperar-se de les respectives lesions, Igor, que ha realitzat carrera contínua ja que en les últimes hores ha patit gastroenteritis, e Iborra, que també ha estat afectat per gastroenteritis i ha fet un treball més suau que la resta dels seus companys.

La plantilla continuarà entrenant-se demà dimecres a les 10:30 hores en l´Estadi Ciutat de València, on jugarà un partit amistós davant del Levante UD B.