Skip to main content
Primer Equip
La plantilla rependrà els entrenaments demà dimars a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante UD reprendrà el treball demà dimarts després de disfrutar de dos dies de descans, després que dissabte passat vencera al CD Tenerife en l'Estadi Ciutat de València.

El conjunt dirigit per Luis García s'exercitarà a partir de les 17 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat llevantinista.