Skip to main content
Primer Equip
La plantilla reprén el treball després de gaudir d'una jornada de descans
There are no reactions yet. Be the first!

Els components de la plantilla del Levante han représ els entrenaments després de gaudir d'una jornada de descans. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat dels efectius disponibles amb l'excepció d´Arouna Koné. Cal consignar que Ghezzal, El Zhar, Arouna i Juanlu, a més de Javier Pereira, no van estar presents en l'entrenament de dilluns passat en la Ciutat Esportiva de Buñol. L'atacant eburni presenta unes molèsties en el seu peu producte d'un colp patit en el transcurs de l'encontre entre el Levante i el Sevilla i ha realitzat un treball específic junt amb Félix Vicente, readaptador del club. Barkero ha completat el primer tram de la sessió junt amb la resta del grup, si bé no ha conclòs la matinal. L'atacant basc no es va exercitar el dilluns per unes molèsties en el bessó. El col·lectiu treballarà la resta de la setmana ja sense interrupcions en els preparatius del compromís que el dissabte enfrontarà al Levante i al Granada en l'Estadi Ciutat de València.