Skip to main content
Primer Equip
Koné reprén els entrenaments i Javi Venta s'exercita al marge
There are no reactions yet. Be the first!

Koné ha tornat als entrenaments este matí en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. L'atacant eburni no va participar en la primera sessió del grup, si bé comptava amb el reglamentari permís del club per a absentar-se de la sessió. En la jornada d'ahir va realitzar un treball específic com a conseqüència de les molèsties patides en el peu. Este matí s'ha reintegrat i ha realitzat la totalitat de l'entrenament amb la mateixa intensitat i el mateix ritme a la resta dels seus companys. No és el cas de Javi Venta.

El defensor s'ha exercitat al marge com a seqüela d'un colp, patit en la jornada d'ahir, que ha reactivat les molèsties que en les últimes setmanes tenia en el quint metatarsià del seu peu esquerre i que inclusivament el van apartar de la cita que va enfrontar a Levante i al F.C. Barcelona en el coliseu del barri d'Orriols fa escasses dates.