Skip to main content
Primer Equip
La plantilla reprén el treball en un matí gèlid i plujós en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla blaugrana ha représ este matí, des de les 10:00 hores, els entrenaments quotidians en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Serà la primera de les dos sessions programades per a la jornada del dimecres 17 de novembre del 2010. El grup repetirà en el mateix escenari des de les 17:00 hores. El col·lectiu ha tornat a l'activitat física, després d'una jornada de descans terapèutic, amb la mirada posada sobre el partit que diumenge que ve enfrontarà al Levante i al Racing de Santander en la gespa de l'Estadi Ciutat de València. L'enfrontament davant de l'esquadra càntabra adquirix notorietat després d'una ratxa de quatre derrotes consecutives. Els futbolistes i cos tècnic de l'entitat granota són conscients de la tremenda magnitud de la confrontació. I eixa sensació pot traslladar-se a les sessions de treball.

La intensitat ha presidit el retrobament amb el baló i el verd en una matinal grisenca marcada pel fred, la pluja i una impressió tèrmica gèlida. El preparador ha assajat diverses pràctiques dominades per l'ús del baló. Luis García no ha comptat amb la presència d'Asier del Forn, desplaçat a Vitòria junt amb Rafael Plaça, cap dels servicis mèdics del llevant, per a analitzar l'evolució dels problemes que el lateral presenta en el tendó d'Aquil·les, ni amb Miguel Pérez i Iborra, els que s'han exercitat al marge del grup seguint les pautes establides en els seus respectius processos de recuperació. Nano ha botat al terreny de joc, però ha realitzat carrera contínua. El preparador ha comptat amb la presència d'Antonio López, Lois i Garabato, tots ells adscrits al filial. El planter continuarà planificant el duel davant del Racing esta vesprada des de les 17:00 hores a Buñol.