Skip to main content
Primer Equip
La plantilla seguix amb els preparatius del duel davant de l'Albacete
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante s'ha exercitat este matí des de les 11:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Alcaraz ha comptat amb la pràctica totalitat del grup en la segona sessió d'esta setmana, atés que en la jornada vespertina d'ahir aquells futbolistes amb més presència en el partit enfront de l'Espanyol van descendir les càrregues del treball efectuat per a realitzar el típic entrenament de regeneració. El grup seguix immers en els preparatius del duel davant de l'Albacete vinculat a la Copa del Rei del divendres. Pape Diop no s'ha exercitat amb el col·lectiu. El centrecampista africà realitzarà un treball específic de recuperació, en els pròxims dies, de les molèsties que presenta en el turmell esquerre. La sessió matinal ha inclòs un apartat físic que ha conjugat amb aspectes tàctics per a concloure amb un partit entre els integrants del bloc. La plantilla tornarà demà als entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 11:00 hores.