Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercitarà demà dimecres en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla tornarà als entrenaments esta vesprada a les 18 hores en la Ciutat Esportiva, però la sessió de treball prevista per a demà dimecres ha canviat d´ubicació i els llevantinistes s´exercitaran a les 9:30 hores en l´Estadi Ciutat de València i no a Buñol com estava previst.

Tant el dijous (18 h.) com el divendres (9:30 h.), els entrenaments continuaran en l´Estadi i seran a porta tancada. El tècnic Luis García compareixerà en roda de premsa el divendres al terme de la sessió.