Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercitarà demà en La Calderona
There are no reactions yet. Be the first!

Després de la contundent victòria aconseguida esta nit davant del Girona per 0-4, el Levante UD tornarà als entrenaments demà dissabte a les 13 hores en les instal·lacions de La Calderona, on està previst que realitzen una sessió de treball regenerativa.

Els llevantinistes disfrutaren del spa i els massatges terapèutics per a recuperar-se de l'esforç de la gran victòria, a més de treballar en el gimnàs i en la piscina.