Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tanca la setmana d´entrenaments amb la disputa d´un partit en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante s'ha exercitat este matí des de les 9:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El grup ha tancat la setmana d'entrenaments amb la disputa d'un partit amb dos onzes establits per Juan Ignacio Martínez. L'entrenador alacantí ha seguit amb especial interés l'evolució de l'encontre emfatitzant algunes de les accions desenrotllades sobre el verd pels seus pupils. JIM s'ha situat en el balcó de l'edifici superior al vestuari per a veure amb major perspectiva l'evolució del primer acte mentres que en la represa del xoc ha decidit incrustar-se en el camp mantenint un contacte més directe amb els jugadors.

Rafa Jordá i Farinós no han participat en l'entrenament. L'atacant es recupera junt amb els fisioterapeutes de les molèsties en el turmell dret. El centrecampiste ha treballat junt amb Félix Vicente, readaptador del club, en el gimnàs. Asier del Horno i Aranda han iniciat l'enfrontament, si bé s'han retirat amb antelació a la resta com a mesura preventiva. Per la seua banda, Juanfran no s'ha exercitat junt amb el col·lectiu. El lateral va finalitzar la sessió vespertina del dijous amb lleus molèsties físiques i Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics de la societat granota, ha preferit que el defensor no forçara davant de l'absència de futbol competitiu durant el present cap de setmana. JIM ha comptat amb Carlitos i Ripollés, dos jugadors adscrits al Juvenil en l'últim entrenament de la setmana.