Skip to main content
Primer Equip
La plantilla torna al treball amb un somriure després de la igualada a Sevilla
There are no reactions yet. Be the first!

Els efectes de l'excel·lent igualada aconseguida a Sevilla, en un encontre que va accentuar la versió més solidària i cohesionada del Levante, es deixava notar en la tornada al treball en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. L'esquadra granota va sumar en la nit d'ahir el seu punt número desseté de l'exercici davant d'un dels rivals de més entitat de la Lliga. Els rostres dels jugadors blaugranes reflectien eixa tendència des de les 11:00 hores quan el col·lectiu va botar al camp número u del complex a fi de reprendre l'activitat en una setmana que unix la Lliga Europea i la competició de lliga. Twente i Real Madrid marquen el full de ruta del Levante en set dies frenètics. Juan Ignacio ha comptat amb el total del grup. La sessió ha seguit les pautes habituals en les jornades post-partit. Els titulars han realitzat un treball de regeneració mentres que la resta del bloc es va sotmetre a un entrenament de major exigència i envergadura. Juanfran, Gekas i Nabil El Zhar no s'han exercitat amb la plantilla per molèsties físiques de diversa consideració.